Palautus & vaihto ohjeet

Olemme siirtyneet täysin paperittomaan toimitukseen.

Tilauksen mukana ei toimiteta kuittia tai palautustarraa,
sen ansiosta säästämme paperia, tarroja sekä mustetta runsaasti vuositasolla.

Toimitusvahvistus saapuu sähköpostiin heti tilauksen onnistumisen jälkeen.

Palautusoikeus on 30 päivää, alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat lähetyksen.

Tuotteilla on 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus, sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa lähetys Postiin, jotta voimme suorittaa haluamasi vaihdon.

Veloitamme 5 € palautuskulut palautetuista lähetyksistä.

 

Miten vaihdat tuotteen palautus- ja vaihto portaalissa?

Voit tehdä vaihto pyynnön verkkokauppamme palautus portaalissa:

https://leso.fi/vaihtoportaali/

Sisäänkirjautumiseen tarvitset tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen, jolla teit tilauksen.

Valitse Vaihda tuotteita, kun olet vaihtamassa tuotteita.

  • Vasemmalla puolella on ruutu tuotteen kohdalla
  • Merkitse rastilla se tuote, jonka haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen.
  • Mene kohtaan VALITSE TUOTTEET
  • Etsi haluamasi vaihto tuote verkkokaupasta, älä mene ostoskoriin
  • Klikkaa auki vaihtotuote ja valitse oikea koko XS-3XL mihin haluat vaihtaa
  • Paina violettia Vaihto-nappia ja odota hetki
  • Paina harmaata Näytä tilaus-nappia
  • Voit tehdä muut vaihdot samalla tavalla
  • Mikäli samalla palautat osan tuotteista, laita tuotteen kohdalla rasti ruutuun
  • Lopuksi kirjoita vielä palautuksen syy ja klikkaa Lähetä pyyntö
  • Ylhäällä näkyy 10 sekuntia vihreä teksti, kun vaihto pyyntö on onnistunut

Vaihtopyyntö varaus tulee järjestelmään ja saat siitä sähköpostia.

Hyväksymme pyynnön järjestelmästä ja saat sen jälkeen ohjeet palautukseen sähköpostiin. Voimme suorittaa vaihdon vasta, kun palautus saapuu meille ja olemme sen käsitelleet. Vaihto tulee tehdä 30 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

Mikäli portaalin kautta vaihto ei onnistu, voit tehdä vaihto tilauksen itse verkkokaupasta uutena tilauksena, lisää kassalla Tilauksen kommentti kenttään vaihtotilaus + alkuperäisen tilauksen tilausnumero, jotta voimme ottaa huomioon, että kyseessä on vaihtotilaus, poistamme vaihto tilauksesta toimituskulut.

 

Miten tehdä palautus portaalissa?

Voit tehdä palautuspyynnön verkkokauppamme palautus portaalissa.

https://leso.fi/vaihtoportaali/

Sisäänkirjautumiseen tarvitset tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen, jolla teit tilauksen.

  • Valitse Palauta tuotteita, vain kun olet palauttamassa tuotteita.
  • Merkitse rastilla vain tuotteet, jotka haluat palauttaa
  • Valitse alas vetovalikosta koko/osa palautus
  • Lopuksi kirjoita palautuksen syy ja klikkaa Lähetä pyyntö.

Palautuspyyntö tulee tulee järjestelmään ja saat siitä sähköpostia.

Hyväksymme pyynnön järjestelmästä ja saat sen jälkeen palautusohjeet sähköpostiin.

Voimme hyväksyä hyvityksen, kun olemme käyneet palautetut tuotteet läpi.

Mikäli portaalin kautta palauttaminen ei onnistu, voit palauttaa tuotteet meille ylempää löytyvillä palautusohjeilla.

 

Miten pakkaan tuotteet?

Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin.

Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen, viikkaa vaatteet muovipakkauksen sisään.

Sovita tuote hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput. Irrotettu tuotelappu on ostopäätös.

Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen.

Mikäli tuotteessa on eläintenkarvoja tai pölyä, sovittamisen jäljiltä, käsittele tuote kauttaaltaan tarrarullalla ennen takaisin lähettämistä. Käsittele varoen myös muovista tuotteen pakkausta.

Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja varmista, että yhteystietosi ovat näkyvissä lähetyksen päällä, jotta hyvityksen kohdistaminen onnistuu.

Ilman yhteystietoja, emme pysty kohdistamaan tai suorittamaan hyvitystä.

 

Palautus ohjeet – Palautukset vain Postitse

Tee palautus näillä ohjeilla, silloin palautukset tulevat suoraan meille.
Emme nouda itse maksettuja palautuksia toimipaikoista.

Ohjeet Postin palautukseen:

Tilauksesi saapui sinulle postituspussissa, päälle on liimattu osoitekortti jossa on lähetystunnus JJFI-alkuinen numerosarja.

Se on sinun lähetystunnus, jolla voit luoda palautuksen postin sivuilla.

 

Näin palautat lähetystunnuksella, mene osoitteeseen:

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Valitse – Palauta lähetystunnuksella 

Liitä lähetystunnus kenttään JJFI-alkuinen lähetystunnus ja seuraa ohjeita.

Saat Helposti-koodin, jolla voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.

 

Ohjeet palautukseen, kun olet luonut Helposti-koodin:

Kirjoita käsin lähetyksen päälle selkeästi saamasi Helposti-koodi ja meidän yhteystietomme. Kirjoita lisäksi lähetyksen vasempaan nurkkaan sinun yhteystietosi.

Helposti-(6 merkkinen koodi) koodi voi sisältää numeroita ja kirjaimia. 
Alla esimerkki paketin päälle lisättävistä tiedoista:

HELPOSTI-XX1XX2
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

Sulje lähetys huolellisesti sekä yli viivaa sinun osoitteesi lähetyksestä. Vie palautettava paketti Postiin tai pakettiautomaattiin. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.

Jos Helposti-koodisi ei toimi, palauta lähetys tällä palautus koodilla
652 918 Postin toimipaikkaan, tämä koodi ei käy Postin automaatteihin.

652 918
Asiakaspalautus
Leso.fi
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

 

Noutamaton lähetys

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle. Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle, pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
veloitamme 15 €/ noutamaton lähetys, mikäli asiakas ei ole ilmoittanut asiasta meille etukäteen.

Ilmoita meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

 

 

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote, niin otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme info@leso.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 8:00-14:00)

Reklamaatio?

Mikäli havaitset tuotteessa jonkin vian, ole ensin yhteydessä meihin sähköpostitse info@leso.fi lisää sähköpostin liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi ja kerro kuvaillen missä vika on ja mikä tuote on kyseessä esim. tuotteen nimi.

Älä lähetä reklamaatio tuotetta meille, vaan odota vastaustamme, me palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saamme asian ratkaistua.

Kysymyksiä?

Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi, vaihtoa tai kokoa, voit aina soittaa meille asiakaspalvelun numeroon tai laittaa meille sähköpostia, me autamme mielellämme sinua kaikissa kysymyksissä.

info@leso.fi

040 673 9771 (arkisin 9:00-14:00)

Kysymyksiä laskusta?

Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua, ole yhteydessä suoraan valitsemaasi maksunvälittäjään.

Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Paytrail asiakaspalvelu: https://www.paytrail.com/kuluttaji