Palautus & vaihto ohjeet

Olemme siirtyneet paperittomaan toimitustapaan, toimitusvahvistus tulee suoraan sähköpostiin. Tilauksen mukana ei tule kuittia tai palautusosoitekorttia, näin säästämme paperia, tarroja sekä mustetta runsaasti vuositasolla.

Löydät palautusohjeet, kun rullaat vielä vähän alaspäin tällä sivulla.

Palautusoikeus on 30 päivää, alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat lähetyksen.

Veloitamme 5 € palautuskulut palautetuista lähetyksistä, mutta vaihto on ilmainen.

Tuotteilla on myös 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus, sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa lähetys postiin, jotta voimme suorittaa haluamasi vaihdon.

Mikäli portaalin kautta palautus tai vaihto ei jostain syystä onnistu, niin voit ilmoittaa palautuksesta tai vaihdosta meille sähköpostitse info@leso.fi

 

Miten vaihdan tuotteen palautus- ja vaihto portaalissa?

Voit tehdä vaihto pyynnön verkkokauppamme sivuilla palautus portaalissa. 

https://leso.fi/vaihtoportaali/

Sisäänkirjautumiseen tarvitset tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen, jolla teit tilauksen.

Valitse Vaihto- ja palautus osa, kun olet vaihtamassa tuotteita.

Jos haluat vaihtaa useampia tuotteita, tee yksi tuote kerrallaan vaihto näillä ohjeilla:

Merkitse rastilla se tuote, jonka haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Valitse alasvetovalikosta vaihto samaan tuotteeseen tai vaihto eri tuotteeseen

-Mene kohtaan VALITSE TUOTTEET

Etsi vaihto tuote verkkokaupasta

Valitse vaihto tuote ja valitse vaihto tuotteesta oikea koko mihin haluat vaihtaa

Paina violettia Vaihto nappia ja paina lopuksi Näytä tilaus

Voit suorittaa loput vaihdot tai osa palautukset samalla tavalla.

Lopuksi lisää vielä palautuksen syy ja klikkaa lähetä pyyntö.

Vaihtopyyntö varaus tulee järjestelmäämme ja voimme suorittaa vaihdon, kun palautus saapuu varastollemme.

Vaihto tulee tehdä 30 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

 

Kuinka teet palautuspyynnön palautusportaalissa?

Voit tehdä palautuspyynnön verkkokauppamme sivuilla palautus portaalissa.

https://leso.fi/vaihtoportaali/

Sisäänkirjautumiseen tarvitset tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen, jolla teit tilauksen.

Valitse Palauta tuotteita, vain kun olet palauttamassa tuotteita.

-Merkitse rastilla tuotteet, jotka haluat palauttaa

-Valitse alas vetovalikosta koko/osa palautus

Lopuksi lisää vielä palautuksen syy ja klikkaa lähetä pyyntö.

Palautuspyyntö tulee järjestelmäämme ja voimme hyväksyä palautuksen, kun olemme käyneet palautettavat tuotteet läpi.

 

Miten pakkaan tuotteet?

Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin.

Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen, joten viikkaa vaatteet muovipakkauksen sisään.

Sovita tuote hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput. Irrotettu tuotelappu on ostopäätös. Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen.

Mikäli tuotteessa on eläintenkarvoja tai pölyä, sovittamisen jäljiltä, niin käsittele tuote kauttaaltaan tarrarullalla ennen takaisin lähettämistä. Käsittele varoen myös muovista tuotteen pakkausta.

Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja varmista, että yhteystietosi ovat joko lähetyksen sisällä tai päällä, jotta hyvityksen kohdistaminen onnistuu.

Ilman yhteystietoja, emme pysty kohdistamaan tai suorittamaan hyvitystä.

 

Palauta tuotteet Postitse.

Tässä ohjeet Postin palautukseen:

Tilauksesi saapui sinulle postituspussissa, johon on päälle liimattu lähetystunnus JJFI-alkuinen numerosarja? Se on sinun lähetystunnus, jolla voit luoda palautuksen postin sivuilla. Näin palautat lähetystunnuksella, mene osoitteeseen 

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Valitse – Palauta lähetystunnuksella ja liitä lähetystunnus kenttään JJFI-alkuinen lähetystunnus ja seuraa ohjeita.

Saat Helposti-koodin, jolla voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.

Ohjeet palautukseen, kun olet luonut Helposti-koodin:

Kirjoita käsin lähetyksen päälle selkeästi saamasi Helposti-koodi ja meidän yhteystietomme. Kirjoita lisäksi lähetyksen vasempaan nurkkaan sinun yhteystietosi.

Helposti-(6 merkkinen koodi) koodi voi sisältää numeroita ja kirjaimia. 
Alla esimerkki paketin päälle lisättävistä tiedoista:

HELPOSTI-XX1XX2
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

Sulje lähetys huolellisesti sekä yli viivaa sinun osoitteesi lähetyksestä.
Vie palautettava paketti Postiin tai pakettiautomaattiin.
Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote, niin otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme info@leso.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 9:00-14:00)

Reklamaatio?

Mikäli havaitset tuotteessa jonkin vian, ole aina ensin yhteydessä meihin sähköpostitse info@leso.fi lisää sähköpostin liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi ja kerro kuvaillen missä vika on ja mikä tuote on kyseessä esim. tuotteen nimi.

Älä lähetä reklamaatio tuotetta meille, vaan odota vastaustamme, me palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saamme asia ratkaistua.

Kysymyksiä?

Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi, vaihtoa tai kokoa, voit aina soittaa meille asiakaspalvelun numeroon tai laittaa meille sähköpostia, me autamme mielellämme sinua kaikissa kysymyksissä.

info@leso.fi

040 673 9771 (arkisin 9:00-14:00)

Kysymyksiä laskusta?

Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua, ole yhteydessä suoraan valitsemaasi maksunvälittäjään.

Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Paytrail asiakaspalvelu: https://www.paytrail.com/kuluttajil