Palautus & vaihto ohjeet

Olemme siirtyneet täysin paperittomaan toimitukseen. 

Tilauksen mukana ei toimiteta kuittia tai palautustarraa, sen ansiosta säästämme paljon paperia, tarroja sekä mustetta vuositasolla.

Tilausvahvistus saapuu sähköpostiin heti, kun tilaus on onnistunut.

Vaihto ja palautusoikeus on 30 päivää alkaen siitä, kun vastaanotat lähetyksen. 

Palautuksesta veloitamme 5 € palautuskulut, ne vähennetään hyvityksen loppusummasta.

Tuotteilla on myös 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus.

 

Tee palautus Postiin näillä koodeilla:

Sinun ei tarvitse maksaa palauttaessa asiakaspalautusta Postissa. 

Koodeilla palauttaessa palautukset tulevat suoraan meille ovelle.

Emme nouda itse maksettuja palautuksia Postin toimipaikoista. 

Huomioithan, että palautuksessa on nimesi tai tilausnumero näkyvillä!

 

Palautus Helposti-koodilla:

Postituspussin päällä osoitekortissa on lähetystunnus JJFI-alkuinen numerosarja. Se on sinun lähetystunnuksesi, jolla voit luoda Helposti-koodin palautukseen postin sivuilla.

Klikkaa tästä luomaan Helposti-koodi: 

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Valitse kohta – Palauta lähetystunnuksella. 

Liitä lähetystunnus kenttään JJFI-alkuinen lähetystunnus ja seuraa ohjeita. 

Saat Helposti-koodin, kirjoita tämä koodi lähetyksen päälle käsin.

Alla esimerkki palautettavan paketin päälle lisättävistä tiedoista:

HELPOSTI-XX1XX2

ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
5
0100 MIKKELI

Voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja pidä se tallessa siihen asti, kun olet saanut meiltä ilmoituksen palautuksen hyvityksestä.


Jos Helposti-koodi ei toimi tai et osaa luoda sitä, toimi näin.
 

Palautus koodilla 652 918:

Palauta lähetys tällä palautus koodilla 652 918 Postin toimipaikkaan, tämä koodi ei käy Postin automaatteihin! 

Kirjoita käsin palautettavan paketin päälle nämä tiedot:

652 918
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

Voit jättää palautuvan paketin Postin palvelupisteeseen. 

Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja pidä se tallessa siihen asti, kun olet saanut meiltä ilmoituksen palautuksen hyvityksestä.


Kuinka vaihdan tuotteen/tuotteita?

Palauta sopimaton tuote asiakaspalautuksena meille yläpuolelta löytyvillä ohjeilla.

Tee itse uusi tilaus verkkokaupasta ja maksa se, näin saat tuotteen nopeammin.

Kirjoita kassalla Tilauksen kommenttikenttään VAIHTOTILAUS ja alkuperäinen tilausnumero esim. VAIHTOTILAUS/132465.

Kun uudessa tilauksessa on VAIHTOTILAUS kommentti, huomioimme tämän palautusten käsittelyssä ja emme veloita palautuskuluja alkuperäisestä tilauksesta, sekä hyvitämme palautetut tuotteet ja mahdolliset toimituskulut palautuksen yhteydessä.

Vaihto tilaus tulee olla tehtynä 30 päivän kuluessa alkuperäisen tilauksen lähetyksestä. 

 

Miten pakkaan tuotteet?

Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin.

Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen, viikkaa vaatteet muovipakkauksen sisään.

Sovita tuote hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput. Irrotettu tuotelappu on ostopäätös.

Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen. 

Mikäli tuotteessa on eläintenkarvoja tai pölyä, sovittamisen jäljiltä, käsittele tuote kauttaaltaan tarrarullalla ennen takaisin lähettämistä. Käsittele varoen myös muovista tuotteen pakkausta.

Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja varmista, että yhteystietosi ovat näkyvissä lähetyksen päällä, jotta hyvityksen kohdistaminen onnistuu.

Ilman yhteystietoja, emme pysty kohdistamaan tai suorittamaan hyvitystä.

 

Noutamaton lähetys

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle. Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle, pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
veloitamme 15 €/ noutamaton lähetys, mikäli asiakas ei ole ilmoittanut asiasta meille etukäteen.

Ilmoita meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä, mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

 

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote, niin otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme info@leso.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 040 673 9771 (Ma-Pe 8:00-14:00)

 

Reklamaatio?

Mikäli havaitset tuotteessa vian, olethan ensin yhteydessä meihin sähköpostitse info@leso.fi lisää sähköpostin liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi ja kerro kuvaillen missä vika on ja mikä tuote on kyseessä esim. tuotteen nimi.

Älä lähetä reklamaatio tuotetta meille, vaan odota vastaustamme, me palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saamme asian ratkaistua.

 

Kysymyksiä?

Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi, vaihtoa tai kokoa, voit soittaa meille asiakaspalvelun numeroon tai laittaa meille sähköpostia, me autamme mielellämme sinua kaikissa kysymyksissä ja vastaamme mahdollisimman nopeasti sähköpostiin.

info@leso.fi

040 673 9771  

Vastaamme arkisin puheluihin klo. 8:00-14:00.

 

Kysymyksiä laskusta?

Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua, ole yhteydessä suoraan valitsemaasi maksunvälittäjään.

Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Paytrail asiakaspalvelu: https://www.paytrail.com/kuluttajille