Palautus- ja vaihto
Olemme siirtyneet paperittomaan toimitukseen, tilauksen mukana ei toimiteta kuittia tai palautustarraa, näin säästämme paperia, tarroja sekä mustetta ja luonto kiittää.
Sinun ei tarvitse tulostaa mukaan palautuslomaketta eikä tarraa, palautus tapahtuu palautustunnusten avulla ja voit kirjoittaa ne käsin lähetyksen päälle.
Palautus -ja vaihto-oikeus:
Vaihto- ja palautusoikeus on 30 päivää lähetyksen vastaanottamisesta.
Tuotteilla on 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus, ensimmäinen vaihto on ilmainen.
Veloitamme 5 € palautuskulut. (alle 220 € arvoisista asiakaspalautuksista.) Palautuskulut vähennetään hyvityksen loppusummasta hyvityksen yhteydessä.
HUOM! Suurien asiakaspalautus lähetysten veloitus nousee palautettavan arvon mukaan.
Yli 220 € arvoisesta asiakaspalautuksesta veloitetaan 12 € palautuskulut.
Yli 250 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitetaan 17 € palautuskulut.
Yli 270 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitetaan 19 € palautuskulut.
Yli 300 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitamme 29 € palautuskulut.
Sovita tuote hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput. Irrotettu tuotelappu on ostopäätös!
Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa sekä alkuperäisessä tuotepussissa ja alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen.
Mikäli tuotteessa on runsaasti eläimen karvoja ja pölyä, niin käsittele palautettava tuote tarrarullalla kauttaaltaan ennen palautusta.
Tuotteen vaihto?
Palauta tuote/tuotteet palautusohjeiden mukaisesti.
Vaihto tilaus on hyvä tehdä pikimmiten, saat haluamasi tuotteen nopeammin. Tee vaihtotilaus viimeistään 30 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
Tee uusi tilaus vaihtotilauksena suoraan verkkokaupasta.
Tee tilaus kuten normaalisti, muista kirjoittaa kassalla vaihtotilaus + alkuperäinen tilausnumero, esimerkki: vaihtotilaus 129521 ja maksa uusi tilaus normaalisti.
Tilauksen käsittelyssä näemme vaihtotilaus merkinnän ja merkitsemme palautuvaan tilaukseen, että kyseessä on vaihto/palautus, emme veloita palautuskuluja ja hyvitämme mahdolliset toimituskulut.
Kun palautus saapuu ja tulee käsittelyvuoroon, niin suoritamme hyvityksen samalle maksutavalle, jolla tilaus oli tehty, saat ilmoituksen sähköpostiin, kun hyvitys on suoritettu.
Palautusohjeet:
Sinun ei tarvitse maksaa palauttaessa asiakaspalautusta Postissa tai Matkahuollossa, kun käytät meidän palautustunnuksia tai koodeja.
Palautustunnuksilla palautukset tulevat suoraan meille ovelle asti, joten emme nouda itse maksettuja palautuksia Postin tai Matkahuollon toimipaikoista/automaateista.
Huomioithan, että palautuksessa on nimesi tai tilausnumero näkyvillä, jotta hyvitys voidaan kohdistaa. Yliviivaa omat osoitetiedot palautus paketista.
Posti palautustunnus 652 918:
Palauta lähetys tällä palautus koodilla 652 918 Postin toimipaikkaan, tämä koodi ei käy Postin automaatteihin, niihin tulee luoda Helposti-koodi, ohjeet alempana.
Kirjoita käsin palautettavan paketin päälle nämä tiedot:
652 918
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI
Voit jättää palautuvan paketin Postin palvelupisteeseen.
Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja pidä se tallessa siihen asti, kun olet saanut meiltä ilmoituksen palautuksen hyvityksestä.
Posti automaattipalautus Helposti-koodilla:
Postituspussin päällä osoitekortissa on lähetystunnus JJFI-alkuinen numerosarja, se on lähetystunnuksesi, jolla voit luoda Helposti-koodin palautukseen postin sivuilla.
Klikkaa tästä: Luo Helposti-koodi lähetystunnuksella
Valitse kohta – Palauta lähetystunnuksella ja liitä lähetystunnus kenttään JJFI-alkuinen lähetystunnus ja seuraa ohjeita.
Saat Helposti-koodin, kirjoita käsin selkeästi saamasi Helposti-koodi sekä meidän yhteystietomme. Esimerkki palautettavan paketin päälle lisättävistä tiedoista:
HELPOSTI-KOODI
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI
Voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.
Mikäli Helposti-koodi ei toimi jostain syystä, palauta toimipaikkaan lähetys ja käytä Postin palautustunnusta 652 918.
Matkahuolto palautustunnus 956 2023
Tällä palautustunnuksella voit palauttaa lähetyksen kaikista muista Matkahuollon pakettipisteistä, paitsi Matkahuollon automaateista.
Kirjoita käsin palautettavan paketin päälle nämä tiedot:
9562023
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI
Vie palautus paketti tiskille ja kerro palautustunnus 9562023.
Matkahuollon palautukset automaattiin
Voit aktivoida palautuslähetyksen muutamalla klikkauksella Matkahuollon verkkosivuilla.
Kirjaudu sisään Matkahuollon verkkosivuille klikkaamalla tästä: Matkahuolto - Kirjaudu sisään tai avaa puhelimesta Paketit-sovellus.
Jos et ole vielä rekisteröitynyt Matkahuollon asiakkaaksi, tee se Matkahuollon verkkosivuilla klikkaamalla tästä: Rekisteröidy - Matkahuolto tai lataa Paketit-sovellus omasta sovelluskaupastasi.
Valitse verkkosivuilla tai Paketit-sovelluksessa saapunut paketti, jonka haluat palauttaa.
Valitse Palauta ja syötä palautustunnus 956 2023 sille varattuun kenttään.
Saat aktivointikoodin, jolla voit jättää palautuksen mihin tahansa Matkahuollon pakettiautomaattiin tai pakettipisteeseen.
Noutamaton lähetys?
Huomioithan, että Posti säilyttää lähetystä vain 7 vuorokautta, sen jälkeen lähetys palautuu meille takaisin noutamattomana.
Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.
Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.
Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina, veloitamme 15 € per noutamaton paketti.
Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.